ZAPISY DO II EDYCJI "Projektu KINO"
Pierwsza edycja Projektu KINO wielkimi krokami dobiega końca. Dlatego też chcielibyśmy zaprosić Was do wzięła udziału w kolejnej odsłonie naszej zabawy. Podobnie, jak przy okazji I edycji, pierwszym krokiem będą zapisy. W tym temacie należy w komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w Projekcie KINO.
Zapisy będą trwały do 23 grudnia, 2012 roku
Jeśli chodzi o regulamin to wielkiej rewolucji w nim nie znajdziecie. Najważniejszymi zmianami są:
- etap 1, czyli wybór kategorii – tutaj chcemy zawęzić pole wyboru i prosimy o wybieranie kategorii ściśle tematycznych np. „Twórczość Andrzeja Wajdy” lub „Animacje Pixara”, proszę nie podawać kategorii szeroko pojętych jak „Filmy wojenne” czy „Dramaty XX wieku”.
- w zabawie nie mogą wziąć udziału kategorie i filmy z I edycji Projektu KINO
- zmieniliśmy również liczbę kategorii z trzech na dwie, które uczestnik musi podać w etapie wybierania kategorii
- deadline w etapie 3 będzie trwał pięć tygodni (1 film – 1 tydzień)
- deadline w etapie 3 będzie trwał pięć tygodni (1 film – 1 tydzień)
- dodany został również etap bonusowy
UWAGA!!!
ZAPISY W KOMENTARZACH.
W komentarzu proszę o potwierdzenie regulaminu oraz napisanie czy termin wyboru kategorii Wam odpowiada, tzn. od 24 grudnia do 30 grudnia 2012. Jeśli nie, to przesuniemy wszystko o tydzień i wybór kategorii rozpocznie się z dniem 1 stycznia. Reszta etapów również zostanie przesunięta o tydzień.
REGULAMIN
1. Organizatorami projektu są użytkownicy: Simon oraz Skazany na Kino dalej zwani Organizatorami.
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przerwania projektu w czasie jego trwania, bez podawania przyczyn
3. Użytkownikiem projektu może zostać każdy zainteresowany. Uczestnictwo wiąże się z akceptacją regulaminu oraz jego przestrzeganiem aż do końca trwania projektu.
4. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad kultury. Obrażanie innych Uczestników oraz użytkowników karane będzie wydaleniem z projektu. Organizatorzy zastrzegają sobie też prawo do wydalenia Uczestnika bez podania przyczyn.
5. Uczestnik może zrezygnować z udziału w projekcie w każdym momencie jego trwania bez podania przyczyn. Nick takiego użytkownika pozostanie na liście Uczestników, jednak nie będzie już brany przy pod uwagę przy podsumowaniu. Jego oceny również nie będą uwzględnione przy wyborze najlepszego filmu.
6. Uczestnicy projektu są zobowiązani do napisania na własnym blogu recenzji oraz podania oceny w skali 1-10, dla każdego obejrzanego w ramach projektu filmu.
7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystywania na blogu „projekt-kino.blogspot.com” fragmentów lub całości tekstów umieszczonych na blogach uczestników projektu. Kopia tekstu będzie oznaczona nazwą właściwego autora, wraz z przekierowaniem do jego profilu/bloga.
8. Projekt KINO trwa od 14 grudnia 2012 do 20 grudnia 2013 roku. Podzielony jest na kilka etapów:
ZAPISY - trwają do 14 grudnia 2012 roku do 23 grudnia 2012.
ETAP 1 - Wybór kategorii. Trwa od 24 grudnia do 30 grudnia (godz. 23:59) 2012 roku.
ETAP 2 - Wybór filmów. Trwa od 31 grudnia 2012 do 6 stycznia (godz. 23:59) 2013 roku.
EWENTUALNA DOGRYWKA - Wybór ostatecznej listy filmów. Trwa do 9 stycznia (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP 3 - Oglądanie filmów, pisanie recenzji, ocenianie. Trwa od 10 stycznia do 17 luty (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP 4 - Wybór zwycięzców w kategoriach: najlepszy reżyser, scenarzysta, aktorzy itd. Trwa od 17 do 24 lutego (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP BONUSOWY – dodatkowo chcielibyśmy dodać etap nieobowiązkowy, który będzie polegał na obejrzeniu jednego filmu w kinie. Podobnie jak etap trzeci będzie trwał on od 10 stycznia do 17 lutego (przy okazji wyboru filmów podamy Wam listę z noworocznych premier, z których wybierzemy jedną).
ZAKOŃCZENIE - Podsumowanie Projektu KINO. Ogłoszone po 24 lutym 2013 roku.
Terminy każdego z etapów mogą zostać przesunięte z różnych przyczyn. Uczestnicy o ewentualnych zmianach będą informowani.
Zapisuje się i potwierdzam zapoznanie się z regulaminem.
OdpowiedzUsuńJesli chodzi o rozpoczęcie wybierania kategorii jest mi obojętnie, aczkolwiek im szybciej tym lepiej.
Ja się zaraz popiszę piątkowym zaciemnieniem, ale jednego nie umiem dzisiaj wywnioskować: uczestnik musi obejrzeć wszystkie wybrane w danym etapie filmy, czy tylko te, o których chce napisać? o.O
OdpowiedzUsuńWszystkie pięć (a w zasadzie sześć jeśli zainteresuje Cię etap bonusowy).
UsuńAkceptuje regulamin, a data wybierania kategorii jest mi obojętna :> Postaram już w tej edycji nie zaniedbać spraw projektu, bo widzę, że to świetna zabawa :>
OdpowiedzUsuńJa również potwierdzam, że zapoznałam się z regulaminem. No i zgłaszam chęć wzięcia udziału w Projekcie;).
OdpowiedzUsuńTo jeszcze napisz kiedy wolisz rozpocząć wybieranie kategorii.
UsuńWybaczcie, rozproszyłam się trochę.. Jestem za terminem 24-30.
UsuńNo to startyjemy z 2 etapem :-) regulamin przeczytany i zaakceptowany :-) Salon Filmowy MN zgłasza się do Projektu Kino 2 :-D
OdpowiedzUsuńco do terminu - jak dla mnie może być od 24 grudnia
Pozdrawiam :-)
Ok. To będę od razu liczył głosy. Jesli komuś obojętne będę dawał 1-1 :)
OdpowiedzUsuńAkceptuję Regulamin i zgłaszam chęć udziału w 2 edycji projektu aczkolwiek może być ciężko, bo ocenianie przypadnie pewnie w czasie sesji ;) Z terminem zdaję się na was, czyli od 24.12 mi pasuje.
OdpowiedzUsuńA co do tych 5 tygodni to rozumiem, że tych 5 filmów można obejrzeć np. w pierwszym lub ostatnim tygodniu? Czy to będzie wyglądało tak, że dany film jest narzucony na dany tydzień i dokładnie wtedy trzeba go obejrzeć?
Kolega ma rację. W czasie sesji może być bardzo ciężko z projektem.
UsuńRegulamin oczywiście akceptuje [choć zgłaszam mały terminowy protest] i deklaruję chęć udziału :D
Więc można zrobić coś takiego, że docelowy deadline to pięc tygodni. Gdyby jednak komuś brakło powiedzmy film czy dwa, przedłużymy mu deadline :) co Ty na to?
UsuńDobry pomysł, podoba mi się :D
UsuńNie, nie - nic nie narzucamy, po prostu chciałem to jakoś zobrazować dlaczego akurat 5 tygodni, a nie 3. Myślę, że jeden tydzień na obejrzenie jednego filmu to wystarczająco.
OdpowiedzUsuńAkceptujemy Regulamin i zgłaszamy się do 2 edycji Projektu kino.
OdpowiedzUsuńJeżeli chodzi o termin to dla nas może się to rozpocząć od 24.12.
Zgłaszam się do drugiej edycji projektu i akceptuję regulamin. Pasuje mi termin od 24.12.
OdpowiedzUsuńHello, sorry że może odrobinę poza tematem, ale co powiecie na zrobienie grupy facebookowej, tam możemy sobie w wolnej chwili pogadać i można by zrobić ew. fanpage Projektu Kino?
OdpowiedzUsuńPodoba mi się ten pomysł :)
UsuńJa jestem nie-fejsowa. Ale np. przydałby się banner do umieszczenia w panelu bocznym, który odsyłałby do tego bloga.
UsuńSkopiuj sobie z mojego bloga
UsuńSkazany na Kino
Ja fesjsitu np nie używam xD
OdpowiedzUsuńSkazany na Kino
ja też nie
UsuńMoże to i nie najgorszy pomysł, a nawet powiedziałbym, że bardzo dobry, tylko należałoby to wpierw ogarnąć
OdpowiedzUsuńKoleżanka Ania mnie namawia, więc jak coś to jej wina :(
OdpowiedzUsuńZgłaszam chęć udziału, do każdego terminu się dostosuję, regulamin akceptuję.
Zgłaszam się do drugiej edycji projektu kino. akceptuję regulamin i mogę dostosować się do dowolnego terminu. :)
OdpowiedzUsuńAkceptuje regulamin Projektu Kino i zgłaszam chęć udziału w przedsięwzięciu.
OdpowiedzUsuńAkceptuję regulamin i zgłaszam chęć udziału.
OdpowiedzUsuńNie wiem czemu tak późno:)
Pierwszą edycje przegapiłam, więc teraz chętnie się zgłoszę, akceptując regulamin. Termin jest mi obojętny.
OdpowiedzUsuńNominuje 2 katergorie:
OdpowiedzUsuń- Film religijny
-Film Giuseppe Tornatore
Ja też chcę, ja też! Przeczytałam regulamin i pasuje mi data 24-30. (:
OdpowiedzUsuńBardzo fajny pomysł, w którym chciałbym wziąć udział na początku mojej kariery blogera. Akceptuję oczywiście regulamin. Data bez znaczenia, może być ta wcześniejsza.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie.
ej no nie. teraz to mam mega focha. czemu żadne info nie poszło na maila o drugiej edycji?
OdpowiedzUsuńZapisy mnie ominęły :/