piątek, 14 grudnia 2012

ZAPISY DO II EDYCJI "Projektu KINO"


ZAPISY DO II EDYCJI "Projektu KINO"

Pierwsza edycja Projektu KINO wielkimi krokami dobiega końca. Dlatego też chcielibyśmy zaprosić Was do wzięła udziału w kolejnej odsłonie naszej zabawy. Podobnie, jak przy okazji I edycji, pierwszym krokiem będą zapisy. W tym temacie należy w komentarzu wyrazić chęć wzięcia udziału w Projekcie KINO.

Zapisy będą trwały do 23 grudnia, 2012 roku

Jeśli chodzi o regulamin to wielkiej rewolucji w nim nie znajdziecie. Najważniejszymi zmianami są:
- etap 1, czyli wybór kategorii – tutaj chcemy zawęzić pole wyboru i prosimy o wybieranie kategorii ściśle tematycznych np. „Twórczość Andrzeja Wajdy” lub „Animacje Pixara”, proszę nie podawać kategorii szeroko pojętych jak „Filmy wojenne” czy „Dramaty XX wieku”.
- w zabawie nie mogą wziąć udziału kategorie i filmy z I edycji Projektu KINO
- zmieniliśmy również liczbę kategorii z trzech na dwie, które uczestnik musi podać w etapie wybierania kategorii
- deadline w etapie 3 będzie trwał pięć tygodni (1 film – 1 tydzień)
- dodany został również etap bonusowy


UWAGA!!!

ZAPISY W KOMENTARZACH.
W komentarzu proszę o potwierdzenie regulaminu oraz napisanie czy termin wyboru kategorii Wam odpowiada, tzn. od 24 grudnia do 30 grudnia 2012. Jeśli nie, to przesuniemy wszystko o tydzień i wybór kategorii rozpocznie się z dniem 1 stycznia. Reszta etapów również zostanie przesunięta o tydzień.



REGULAMIN

1. Organizatorami projektu są użytkownicy: Simon oraz Skazany na Kino dalej zwani Organizatorami.
2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do przerwania projektu w czasie jego trwania, bez podawania przyczyn
3. Użytkownikiem projektu może zostać każdy zainteresowany. Uczestnictwo wiąże się z akceptacją regulaminu oraz jego przestrzeganiem aż do końca trwania projektu.
4. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad kultury. Obrażanie innych Uczestników oraz użytkowników karane będzie wydaleniem z projektu. Organizatorzy zastrzegają sobie też prawo do wydalenia Uczestnika bez podania przyczyn.
5. Uczestnik może zrezygnować z udziału w projekcie w każdym momencie jego trwania bez podania przyczyn. Nick takiego użytkownika pozostanie na liście Uczestników, jednak nie będzie już brany przy pod uwagę przy podsumowaniu. Jego oceny również nie będą uwzględnione przy wyborze najlepszego filmu.
6. Uczestnicy projektu są zobowiązani do napisania na własnym blogu recenzji oraz podania oceny w skali 1-10, dla każdego obejrzanego w ramach projektu filmu.
7. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystywania na blogu „projekt-kino.blogspot.com” fragmentów lub całości tekstów umieszczonych na blogach uczestników projektu. Kopia tekstu będzie oznaczona nazwą właściwego autora, wraz z przekierowaniem do jego profilu/bloga.
8. Projekt KINO trwa od 14 grudnia 2012 do 20 grudnia 2013 roku. Podzielony jest na kilka etapów:
ZAPISY - trwają do 14 grudnia 2012 roku do 23 grudnia 2012.
ETAP 1 - Wybór kategorii.  Trwa od 24 grudnia do 30 grudnia (godz. 23:59) 2012 roku.
ETAP 2 - Wybór filmów. Trwa od 31 grudnia 2012 do 6 stycznia (godz. 23:59) 2013 roku.
EWENTUALNA DOGRYWKA - Wybór ostatecznej listy filmów. Trwa do 9 stycznia (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP 3 - Oglądanie filmów, pisanie recenzji, ocenianie. Trwa od  10 stycznia do 17 luty (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP 4 - Wybór zwycięzców w kategoriach: najlepszy reżyser, scenarzysta, aktorzy itd. Trwa od 17 do 24 lutego (godz. 23:59) 2013 roku.
ETAP BONUSOWY – dodatkowo chcielibyśmy dodać etap nieobowiązkowy, który będzie polegał na obejrzeniu jednego filmu w kinie. Podobnie jak etap trzeci będzie trwał on od 10 stycznia do 17 lutego (przy okazji wyboru filmów podamy Wam listę z noworocznych premier, z których wybierzemy jedną).
ZAKOŃCZENIE - Podsumowanie Projektu KINO. Ogłoszone po 24 lutym 2013 roku.
Terminy każdego z etapów mogą zostać przesunięte z różnych przyczyn. Uczestnicy o ewentualnych zmianach będą informowani.

32 komentarze:

  1. Zapisuje się i potwierdzam zapoznanie się z regulaminem.

    Jesli chodzi o rozpoczęcie wybierania kategorii jest mi obojętnie, aczkolwiek im szybciej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zaraz popiszę piątkowym zaciemnieniem, ale jednego nie umiem dzisiaj wywnioskować: uczestnik musi obejrzeć wszystkie wybrane w danym etapie filmy, czy tylko te, o których chce napisać? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pięć (a w zasadzie sześć jeśli zainteresuje Cię etap bonusowy).

      Usuń
  3. Akceptuje regulamin, a data wybierania kategorii jest mi obojętna :> Postaram już w tej edycji nie zaniedbać spraw projektu, bo widzę, że to świetna zabawa :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również potwierdzam, że zapoznałam się z regulaminem. No i zgłaszam chęć wzięcia udziału w Projekcie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze napisz kiedy wolisz rozpocząć wybieranie kategorii.

      Usuń
    2. Wybaczcie, rozproszyłam się trochę.. Jestem za terminem 24-30.

      Usuń
  5. No to startyjemy z 2 etapem :-) regulamin przeczytany i zaakceptowany :-) Salon Filmowy MN zgłasza się do Projektu Kino 2 :-D

    co do terminu - jak dla mnie może być od 24 grudnia

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok. To będę od razu liczył głosy. Jesli komuś obojętne będę dawał 1-1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akceptuję Regulamin i zgłaszam chęć udziału w 2 edycji projektu aczkolwiek może być ciężko, bo ocenianie przypadnie pewnie w czasie sesji ;) Z terminem zdaję się na was, czyli od 24.12 mi pasuje.

    A co do tych 5 tygodni to rozumiem, że tych 5 filmów można obejrzeć np. w pierwszym lub ostatnim tygodniu? Czy to będzie wyglądało tak, że dany film jest narzucony na dany tydzień i dokładnie wtedy trzeba go obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega ma rację. W czasie sesji może być bardzo ciężko z projektem.

      Regulamin oczywiście akceptuje [choć zgłaszam mały terminowy protest] i deklaruję chęć udziału :D

      Usuń
    2. Więc można zrobić coś takiego, że docelowy deadline to pięc tygodni. Gdyby jednak komuś brakło powiedzmy film czy dwa, przedłużymy mu deadline :) co Ty na to?

      Usuń
    3. Dobry pomysł, podoba mi się :D

      Usuń
  8. Nie, nie - nic nie narzucamy, po prostu chciałem to jakoś zobrazować dlaczego akurat 5 tygodni, a nie 3. Myślę, że jeden tydzień na obejrzenie jednego filmu to wystarczająco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akceptujemy Regulamin i zgłaszamy się do 2 edycji Projektu kino.
    Jeżeli chodzi o termin to dla nas może się to rozpocząć od 24.12.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do drugiej edycji projektu i akceptuję regulamin. Pasuje mi termin od 24.12.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello, sorry że może odrobinę poza tematem, ale co powiecie na zrobienie grupy facebookowej, tam możemy sobie w wolnej chwili pogadać i można by zrobić ew. fanpage Projektu Kino?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się ten pomysł :)

      Usuń
    2. Ja jestem nie-fejsowa. Ale np. przydałby się banner do umieszczenia w panelu bocznym, który odsyłałby do tego bloga.

      Usuń
    3. Skopiuj sobie z mojego bloga

      Skazany na Kino

      Usuń
  12. Ja fesjsitu np nie używam xD

    Skazany na Kino

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to i nie najgorszy pomysł, a nawet powiedziałbym, że bardzo dobry, tylko należałoby to wpierw ogarnąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Koleżanka Ania mnie namawia, więc jak coś to jej wina :(
    Zgłaszam chęć udziału, do każdego terminu się dostosuję, regulamin akceptuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do drugiej edycji projektu kino. akceptuję regulamin i mogę dostosować się do dowolnego terminu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akceptuje regulamin Projektu Kino i zgłaszam chęć udziału w przedsięwzięciu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Akceptuję regulamin i zgłaszam chęć udziału.
    Nie wiem czemu tak późno:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszą edycje przegapiłam, więc teraz chętnie się zgłoszę, akceptując regulamin. Termin jest mi obojętny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuje 2 katergorie:
    - Film religijny
    -Film Giuseppe Tornatore

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę, ja też! Przeczytałam regulamin i pasuje mi data 24-30. (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł, w którym chciałbym wziąć udział na początku mojej kariery blogera. Akceptuję oczywiście regulamin. Data bez znaczenia, może być ta wcześniejsza.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. ej no nie. teraz to mam mega focha. czemu żadne info nie poszło na maila o drugiej edycji?
    Zapisy mnie ominęły :/

    OdpowiedzUsuń