środa, 26 grudnia 2012

ETAP 2 - wybór filmów


Pierwszy etap lekko ponad 25 godzin na blogu, a my już go skończyliśmy. Także SUPER! Wszyscy oddali swoje głosy, także czas na kolejną rundę Projektu KINO, a więc wybór filmów, które będziemy oglądać.

Wyniki tego etapu prezentują się następująco:

Filmy o seryjnych mordercach 6

Kino Jima Jarmuscha 6

Laureaci festiwalu w Sundence po roku 2000 6

Skandynawia przed kamerą XX 5

Dramat koreański 5


Choroby psychiczne w kinie       4
Dramat sądowy               4
Ekranizacje gier                4
Filmy o ludójstwie          3
Filmy Emira Kusturicy    3
Studio Ghibli      3
Motyw totalitaryzmu w kinie     3
Filmy z Heathem Ledgerem       3
Filmy z nazwą geograficzną w tytule      3
Oryginał vs remake        2
Filmy z kuchnią w tle      2
Filmy z Johnnym Deppem           2
Laureaci festiwalu w Berlinie     2
Produkcje historyczno-kostiumowe      2
Filmy Giuseppe Tornatore          2
Filmy z postaciami nadprzyrodzonymi   1
Dzieci na wojnie              1
Film w reżyserii F.W. Murnaua  1
Zdobywca niezależnych Oscarów            1
Filmy z Jeanem Reno     1

Na szczęście obyło się bez dogrywek i spokojnie możemy zacząć etap drugi. Podobnie jak w pierwszej odsłonie Projektu ten etap będzie tajny, a głosy należy wysyłać na maila: projektfilmy@gmail.com
Do każdej kategorii należy przydzielić trzy filmy. Ten film, który otrzyma największą liczbę głosów weźmie udział w konkursie głównym. I teraz UWAGA nowość. W przypadku gdy zwycięski film zobaczyło przynajmniej trzech uczestników (20 procent) film ten automatycznie zostaje skasowany z listy a jego miejsce zajmuje kolejny na liście – jeśli braknie nam filmów to… wtedy będziemy się martwić :p

Dodatkowo przewidziany się etap bonusowy, czyli nieobowiązkowa wizyta w kinie. Docelowo Projekt KINO ma trwać do połowy lutego z możliwość przedłużenia dlatego tutaj z góry nominowane zostały filmy, które swoją premierę mają w styczniu. Proszę głosować na jeden tytuł. Oto lista najciekawszych tytułów:

- Strażnicy marzeń
- Życie Pi
- Jack Reacher: Jednym strzałem
- Sęp
- Sesje
- Ralph Demolka
- Django
- Les Miserables Nędznicy
- Niemożliwe

Ten etap potrwa do końca roku, aczkolwiek z opcją przedłużenia do 4 stycznia. Świetnie nam poszło z etapem pierwszym, więc jest to do zrobienia tym bardziej, że do noworocznych imprez jeszcze trochę czasu pozostało, a jak zapewne sami się domyślacie świetnie byłoby rozpocząć ostatni etap wraz z 1 stycznia. Nie mniej jednak gdyby ktoś nie zdążył oddać głosu do 31 grudnia, wtedy automatycznie przedłużamy etap drugi do 4 stycznia.


Jeśli wysłałeś swoje nominacje, potwierdź w komentarzu!

24 komentarze:

  1. Jako dobry gospodarz nowej edycji oddałem swoje głosy.

    Taka rada: starajcie się nie nominować bardzo znanych filmów jak np Milczenie owiec do filmów o seryjnym mordercy czy Persony do Skandynawii - itd itp, wiecie o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może warto, bo jeśli ktoś nie widział naprawdę znanego tytułu, to będzie to dla niego zachęta do obejrzenia. A jeśli ktoś widział, ale dawno, to sobie przypomni, może coś nowego zauważy.

      Usuń
  2. A jak poznamy, że faktycznie dany film został obejrzany przez 3 osoby i należy szukać następnego? Bo każdy może powiedzieć "ja już ten film oglądałem" tylko po to, żeby z jakiegoś powodu wybrać inny. Chyba tylko recenzje na blogach będą wiarygodne, ale w końcu nie piszemy recenzji do wszystkich oglądanych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głosy, oprócz jednej kategorii, na której zupełnie się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak? ;) Ja też nie znam się na dramatach koreańskich, ale google plus intuicja (w końcu nominujemy filmy, których nie oglądaliśmy) potrafią zdziałać cuda ;)

      Usuń
  4. Zagłosowałem i ja, choć nieco się wkopałem np. z tymi seryjnymi mordercami, bo sporo tego widziałem i znaleźć coś potencjalnie dobrego w tej tematyce było mi naprawdę trudno. Podobnie z Sundance. Zobaczymy jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, ja też wysłałam swoje głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wysłałam swoje typy :)
    przy Dramacie Koreańskim mmam dylemat, bo na kinie azjatyckim w ogóle się nie znam....za Skandynawii mam do wyboru- do kolory wiec decyzja tez nei nalezala do latwych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra siadam do robienia swoich list i za moment będe wysyłać. Znajde sobie filmy, których nie widziałem, zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie spory miszmasz.

    A jak to jest z tym zobaczyło/nie zobaczyło? później bedziemy w komentarzach sie wpisywac?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym widziałem/nie widziałem w sumie niezbyt trafny pomysł. Dobra wyjdzie w praniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, mamy już 9 głosów. Czekam na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wysłałam swoje, tylko zapomniałam o tym filmie do zobaczenia w kinie.
    a to zaraz doślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy. Przykro nam, że nie wyrobiliśmy się z terminem pierwszego etapu, ale przez okres świąt nie zaglądaliśmy na Projekt Kino i niestety przegapiliśmy termin podstawowy jak i daną przez Was szansę.

    Pozdrawiamy
    Dwayne&Hudson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki, wysyłajcie już swoje typy z filmami do kategorii. Zaczniecie po prostu od tego etapu:)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za szansę. Nasze typy wysłaliśmy na maila.

      Pozdrawiamy
      Dwayne&Hudson

      Usuń
  13. Dziękuję serdecznie za możliwość dołączenia pomimo przegapienia zapisów!

    Tytuły filmów posłane :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, propozycje wysłane mailem i szacun za tempo :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Brakuje nam jeszcze jednego głosu, który może okazać się decydujący. W niektórych kategoriach zażarta walka.

    Także Ikalia czekamy :P

    OdpowiedzUsuń