czwartek, 20 grudnia 2012

NOMINUJEMY KATEGORIE!

Na samym początku muszę napisać jedno: ZAPISY NADAL TRWAJĄ w tym temacie poniżej, więc jeśli jesteś chętny do wspólnej zabawy - śmiało, przyjmiemy Cię z otwartymi blogami ramionami.




Ten temat założyłem z prostego powodu - zapomniałem napisać, aby każdy z nas podał DWIE KATEGORIA, które chciałby zobaczyć w II edycji Projektu KINO. Od 24 grudnia mieliśmy wybierać kategorie, ale z czego mamy wybierać skoro ich nie podaliśmy? Dobra, dobra możecie śmiać się z organizatorów, lekka wtopa :P

W poprzedniej edycji były to trzy kategorie, ale trzeba uczciwie przyznać, że liczba nominacji nas przerosła i było tyle świetnych kategorii, że ciężko było coś wybrać. Zdecydowaliśmy więc zmniejszyć liczbę trzy na liczbę DWA!

Pamiętajcie żeby przemyśleć swoje wybory, nie dawać kategorii, do których można dopasować kilkaset tytułów. Czasu mało, ale wiem że zdolne z nas bestie i damy radę. Kategorie należy podać do końca zapisów, czyli 23 grudnia.

Jeszcze raz wielkie - PRZEPRASZAMY - za nieudogodnienia.




_________________________________________________________________


NOMINOWANE KATEGORIE

Ania
- Kino Jima Jarmuscha
- Dramat sądowy

Emi
- Laureaci festiwalu w Sundence po 2000 roku
- Choroby psychiczne w kinie

Filmy, które widziałem
Filmy religijne
Filmy Giuseppe Tornatore

Ikalia
- Filmy z Jeanem Reno
- Filmy Emira Kusturicy

Iscariote
- Filmy wyprodukowane przez HBO
- Dramat koreański

Mister Movies
- Filmy o ludobójstwie
- Motyw totalitaryzmu w filmie

Paweł
- Filmy z Heathem Ledgerem
- Filmy fabularne, które zdobyły przynajmniej jednego Oscara w 2012 roku

Rodion
- Ekranizacje gier
- Filmy o seryjnych mordercach

Rusty Angel:
- Filmy o podróżach w czasie
- Studio Ghibli

Salon Filmowy MN
- Oryginał vs remake
- G. Clooney w roli głównej

Simon
- Dzieci na wojnie
- Film w reżyserii F.W. Murnaua

Skazany na Kino:
- Filmy z nazwą geograficzną w tytule
- Laureaci festiwalu w Berlinie, w pierwszej dekadzie XX wieku (lata 2001-2010)

Suzarro
- Filmy z postaciami nadprzyrodzonymi (wampiry, wilkołaki itd.)
- Produkcje historyczno-kostiumowe w latach 1980-2012


19 komentarzy:

  1. Moje propozycje:

    - Filmy z nazwą geograficzną w tytule

    - Laureaci festiwalu w Berlinie, w pierwszej dekadzie XX wieku (lata 2001-2010)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje propozycje:

    - Filmy o podróżach w czasie

    - Studio Ghibli

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuje 2 katergorie:
    - Filmy religijne
    -Filmy Giuseppe Tornatore

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja proponuję:
    ->filmy, w których występują postaci nadnaturalne (wampiry, wilkołaki etc.)
    - >produkcje historyczno-kostiumowe na przestrzeni lat 1980-2012/13

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje kategorie:
    - Dzieci na wojnie
    - Film w reżyserii F.W. Muraua

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje propozycje:
    - film produkcji HBO (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HBO_Films)
    - dramat koreański

    OdpowiedzUsuń
  7. Proponuję zatem:

    - Kino Jima Jarmuscha
    - Dramat sądowy [dla sprecyzowania, lista potencjalnych filmów: http://www.filmweb.pl/search/film?genreIds=65]

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja proponuje:
    Adaptacje filmowe literatury światowej.
    Choroby psychiczne w kinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Adaptacje filmowe literatury światowej.

    Było pisane żeby nie dawać takich kategorii bo filmów do takiej kategorii można podać milion pięćset. Na podstawie samego Kinga jest kilkanaście filmów. Także jeśli możesz to prosiłbym o zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, to może Laureaci Sundance po 2000 roku?

      Usuń
    2. Ok. Szczerze sam miałem dodać taką kategorię, ale ostatecznie Berlinale wygrało :P

      Usuń
    3. Sundance to od zawsze mój faworyt wśród festiwali - pełno perełek :)

      Usuń
  10. 1. Ekranizacje gier
    2. Filmy o seryjnych mordercach

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 Filmy o ludobójstwie
    2 Motyw totalitaryzmu w filmie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, to propozycje od Salonu Filmowego MN

    1. Oryginał vs re-make (trochę to może wychodzi poza ogólne ramy bo wymaga porównania 2 produkcji)

    2. Geroge Clooney w roli głównej

    Pozdrawiam
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Filmy z Jean'em Reno
    2. Filmy Emira Kusturicy

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko, dobrze że zobaczyłem u kogoś banner i przypadkowo tutaj wszedłem, bo nie podałbym kategorii xD Zapomniałem ;D

    1. Filmy z Heathem Ledgerem, 5 rocznica śmierci... [*]
    2. Filmy fabularne z Oscarem 2012 (wybieramy tylko te filmy fabularne, które w 2012 roku zdobyły co najmniej jedną statuetkę, stąd: http://www.filmweb.pl/awards/Oscary/2012)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że mogę załatwić wszystko w jednym komentarzu, a mianowicie zgłaszam chęć udziału w drugiej edycji, zapoznałam się z regulaminem i akceptuję go. Moje propozycje kategorii to:
    1. Filmy z Johnnym Deppem
    2. Filmy "kuchenne" tzn. takie, w których głównym bohaterem są potrawy, rzecz dzieje się w kuchni, fabuła kręci się wokół jedzenia itd. (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :P)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. skandynawia przed kamerą
    2. zdobywcy niezależnych Oscarów

    Mam nadzieję że jeszcze zdążyłam...

    OdpowiedzUsuń