piątek, 28 grudnia 2012

ETAP DRUGI - wyniki


Kolejny i z pewnością najbardziej emocjonujący etap za nami. Wybraliśmy filmy, które będziemy oglądać w drugiej edycji Projektu KINO. Poza dramatami koreańskimi w  każdej kategorii, trwała zażarta walka. Oto lista filmów, które zwyciężyły w swoich kategoriach:







Także nieoficjalnie ostatni etap Projektu KINO rozpoczyna się dzisiaj. Oficjalnie zaczynamy 1 stycznia. Mamy 5 tygodni na obejrzenie tych filmów. Jeśli już obejrzycie i ocenicie dany film zostawcie informacje w odpowiednim temacie, które znajdziecie klikając na wyżej wymienione tytuły.

17 komentarzy:

  1. "Z piekła rodem" się nie spodziewałam, myślałam, że to na tyle popularny film, że wszyscy go już widzieli. A tu proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są i moje trzy trafy :D Cieszę się :> To zaczynamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej opinii dużo ciekawsze zestawienie niż to w poprzedniej edycji. Czeka mnie tylko jedna powtórka - Do szpiku kości, ale jakoś mnie to nie martwi bo chętnie powtórzę sobie ten film (wiadomo Jennifer L. na propsie xD).

    SnK

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli jednak porzucamy tę zasadę na temat filmów, które widziało ileś tam uczestników? Tym bardziej cieszy mnie, że wygrało "Do szpiku kości", które mimo, że widziałem i nie głosowałem na nie, to tak jak wyżej pisał kolega - z chęcią obejrzę (może nie dla Jennifer L., a bardziej dla znakomitego Johna H.). "Z piekła rodem" kiedyś widziałem w tv z lektorem, więc drugi z piątki widzianych przeze mnie filmów nie będzie jakąś katorgą. Jak dla mnie zdecydowanie ciekawszy zestaw niż w pierwszym etapie, gdzie "Między słowami" nie miało godnych rywali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy filmy już widziałam :P Z moich typów przeszedł tylko jeden tytuł - "Wiosna, lato, jesień, zima i... wiosna". Dziwi mnie "Łowca trolli", bo myślałam, że mamy typować filmy z XXw.... Przynajmniej ja tak zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym wcześniej zastanawiałem, ale Blacque M., czyli autorka tej kategorii nie pisała nic o XX wieku, a tytuł przez nią podany to po prostu "skandynawia przed kamerą". Organizatorzy sami chyba później dodali na końcu "XX", ale przyznam, że nie byłem pewny, czy chodzi o 20 wiek czy to jakiś błąd, bo nigdzie nie było o tym wzmianki, że kategoria została lekko zmodyfikowana.

      Usuń
    2. Też typowałam z XX w. Organizatorzy nas skołowali :)

      Usuń
    3. też brałam z XX wieku, ale z tej kategorii widziałam już prawie wszystko wiec jest mi obojętne o który wiek chodzi, byle by dało się wyczuć orzeźwiający klimat Skandynawii :)

      Usuń
  6. Oooo w sumie 3 moje propozycje (chociaz nie moje ulubione :P)
    Ogladamy 1 na tydzien w dowolnej kolejnosci? czy od góry?

    A co do wyborów, fakt, nie skapnąłem się że Łowca Trolli z XXI :P Ale to ponoc dobry film, można naciągnąć.

    Natomiast bardzo mnie dziwi From Hell, bo myslalem ze jednak jakies mniej popularne bedą przodować :)Skoro mielismy unikac w tym temacie Milczenia Owiec, to From Hell tym bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tyle osób widziało "From hell", to mi nie przeszkadzałaby zmiana filmu, o ile jest taka możliwość. Ale jak uważacie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. DOBRA W TAKIM RAZIE ZMIANA:

    ZAMIAST "Z PIEKŁA RODEM" ZAMIENIAMY NA FILM, KTÓRY ZAJĄŁ DRUGĄ LOKATĘ, CZYLI "OBYWATEL X"

    Akurat ten film widziałem, ale się poświęcę.
    ________

    Co do Skandynawii. Mieliśmy dawać XX, ale kilka osób zaczęło wysyłać to i to więc już nie odpisywałem i uznałem, że jedziemy z całą kinematografia Skandynawów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze :D a ja nie widziałam żadnego. Szaleństwo :O
    Będzie się działo, bo żadnego nie widziałam :) lubię to!
    Mam nadzieję, że do każdego tytułu dotrę.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja widziałem trzy - ale w niczym to mi nie przszkadza. Obywatel X i Łowca Troli to lubiane przeze mnie filmy, a jak obejrzę Do szpiku kości jeszcze raz może spojrze na niego jakoś łaskawszym okiem... :-) anyway it will be fun! Bardzo fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli teraz oglądamy i publikujemy u siebie reckę ? tak ?

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że zmieniliście z piekła rodem na obywatela x!

    OdpowiedzUsuń