środa, 26 września 2012

Między słowami (2003) Sofia Coppola - 3 etap

Film: Między słowami
Reżyser: Sofia Coppola
Rok powstania: 2003

Ilość oddanych  głosów: 11
Średnia ocen: 7.36













Wasze opinie:

"Sofia Coppola stworzyła przepiękny film o miłości, przyjaźni, potrzebie uczucia, samotności, i o życiu[...] Kameralna opowieść[...] która nigdy mi się nie znudzi." - Salon Filmowy MN

"Uważamy, że nie wykorzystano w całości potencjału świetnego pomysłu i film czasami przynudza. Ciężko określić czego nam w tym filmie dokładnie brakuje ale ewidentnie występuje jakiś brak." - Dwayne&Hudson

"Sofia Coppola[...]  dopiero w Między słowami, w pewnym sensie filmie przełomowym, pokazała coś czego w kinie nie  było od dawna- dojrzewanie, już nie to dosłowne- biologiczne ale to psychologiczne, dojrzewanie do buntu przeciw otaczającej nas rzeczywistości." - Ania

" Dzieło Coppoli to twór gestów, niedopowiedzeń i naszych własnych interpretacji. Jedni będą zachwyceni, inni znużeni, a ja osobiście muszę uznać kolejne starcie z tym tytułem za godne uwagi." - Suzarro

"Powolna, niespieszna akcja w mieście pulsującym od miliona istnień i świateł tworzy ciekawy kontrast. Aktorzy spisują się świetnie, kamera pokazuje bazowe fragmenty tej misternej układanki, a widz kontempluje i jednocześnie tworzy. Czego chcieć więcej?" - tikichomiktaki

"Wspaniały film! W najprostszy z możliwych sposobów, bez zbędnych ozdobników, opowiada nam o równie prostych, ale jakże ważnych rzeczach. Z wyjątkowej subtelności wyjawiają emocje i przeżycia, które trafią nie tylko do tych, którzy spotkali się w życiu z podobną sytuacją, ale - co szczególne - do wszystkich, którzy zechcą się w ten film zaangażować." - Simon

"Nie znalazłam żadnych rażących wątków, które by mnie zniechęciły do tego filmu. Jednak nie zaliczam go też do grona moich ulubionych. Być może niektórych widzów skłonił do głębszych refleksji na temat samotności człowieka w wielkim mieście, ale ja się do tej grupy nie zaliczam. Dlatego oceniam Między słowami 6/10." - SzutkiPlochi 

"To jest film, który wszystkim się podoba, a mnie nie rusza ani odrobinę. Jakoś nie kupuję tej wielce sentymentalnej historii o spotkaniu dwójki ludzi w bardzo dogodnej dla nich sytuacji (on zarabia 2 miliony, nie przepracowując się, w reklamie; ona skończyła studia i teraz z nudów podróżuje po świecie z mężem-fotografem). Nie kupuję tego całego wyalienowania i wielkiego uczucia, którego mamy się domyślać przy pomocy - kolejno - prostej metafory (Englishman in New York) i niewielkiej ilości dialogów. " - Cedro 

"„Między słowami” jest prostym, oszczędnym w środkach wyrazu dziełem, a właściwie obserwacją życia dwójki ludzi. Ich przyjaźń rozkwita w kolorowym i głośnym Tokio. Już na pierwszy rzut oka widać jak nie pasują do nowego środowiska.„Między słowami” przede wszystkim hipnotyzuje swoim fantastycznym klimatem. Jest nieskomplikowane, ale dosadne i czarujące. Każdy jego element dokładnie przemyślano i umieszczono w odpowiednim miejscu filmowej układanki." - Ikalia

"Bardzo przyjemnie oglądało mi się „Między słowami” już po raz drugi i na pewno nie ostatni. I mówię to ja – zazwyczaj nie lubujący się w melodramatach i dla mnie jest to najlepszy film gatunku głównie za sprawą tego, że nie wciska mi na chama pocałunku z językiem." - Rodion

"Sofia Coppola pokazuje nam Tokio z zupełnie innej strony, nie tylko jako krzykliwe miasto, ale również i miejsce, gdzie niespodziewanie narodzić może się nieprzeciętne uczucie. W konsekwencji daje to pozytywny, inteligentny, subtelny i jednocześnie fascynujący film, który na długo zapada w pamięć." - Agniecha

Do tej pory swoje głosy oddali: 

Dwayne&Hudson
Salon Filmowy MN 
Ania 
Suzarro 
Tikichomiktaki
Simon 
SzutkiPlochi
Cedro
Ikalia 
Rodion
Agniecha

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. o teraz już bez literówek :-)

    Pierwsza recenzja od Salonu Filmowego MN gotowa :-)

    http://salonfilmowymn.blogspot.com/2012/10/sowa-sa-zbedne-lost-in-translation.html

    Ocena 10/10

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza recenzja "Między Słowami".

    http://polfilmempoljajem.blogspot.com/2012/10/miedzy-sowem-sowem-projekt-kino.html

    Ocena 6/10
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://filmoweszalenstwo.blogspot.com/2012/11/projekt-kino-czesc-2-dzwonnik-z-notre.html

    ocena 9/10

    OdpowiedzUsuń
  5. http://suzarro.blogspot.com/2012/11/intymny-smutek-projekt-kino.html

    Ocena 8/10

    OdpowiedzUsuń
  6. http://kronikachomika.blogspot.com/2012/11/filmowy-poniedziaek-z-chomikiem-projekt_19.html

    ocena 8/10

    OdpowiedzUsuń
  7. http://simon-movie.blogspot.com/2012/11/projekt-kino-gra-pozorow-i-miedzy-sowami.html

    ocena 7/10

    OdpowiedzUsuń
  8. http://inlovewithmovie.blogspot.com/2012/11/miedzy-sowami-lost-in-translation.html

    oceniamy: 6/10

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ocena - 2/10
    Moja recenzja:
    http://rebornstory.blogspot.no/2012/12/projekt-kino-2012.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ocena: 8/10
    http://refleksjefilmowo-ksiazkowe.blogspot.com/2012/12/miedzy-sowami-2003-czyli-przyjazn.html

    Proszę, tylko nie kopiujcie podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybierzcie lepiej jakiś ciekawszy fragment :)

      Usuń
  11. Moja recenzja:

    http://filmowy.blox.pl/2012/12/Miedzy-slowami.html

    Ocena: 9/10

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ostatnia! :D
    http://filmy-wedlug-agniechy.blogspot.com/2012/12/1005-miedzy-sowami-rez-sofia-coppola.html

    Ocena: 8/10

    OdpowiedzUsuń