niedziela, 24 lutego 2013

ETAP IV - OGLĄDANIE FILMÓW


Czas na ostatni etap trzeciej edycji Projektu KINO. Odsłona zapowiada się naprawdę interesująco, a filmy, które wybraliśmy będą pewnie walczyły do ostatniego seansu o miano najlepszego. Oto one:


M jak morderstwo 

Sugar Man

Lokator

Brzdąc

Czy zabiłbyś dziecko? 


Ostatnio niektóre osoby były zdania, że 5 tygodni = 5 filmów to i tak za mało czasu dlatego w tej edycji deadline będzie trwał dłużej. Wszystkie filmy należy obejrzeć i zrecenzować do 21 kwietnia.

A Wam jak podobają się filmowe propozycje w tej edycji? :)


13 komentarzy:

  1. W końcu nadszedł ten dzień (a w zasadzie to edycja)! Pięć filmów, których jeszcze nie widziałem, yeah. Ogólnie ciekawy wybór. Intrygująco zapowiada się film Polańskiego i ten hiszpański horror.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie widziałam żadnego, co mnie bardzo cieszy. Trochę się obawiałam o Hitchcocka, bo ostatnio nadrabiam zaległości z jego filmów, ale m jak morderstwo jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do grona tych, którzy nie widzieli żadnego z powyższych tytułów :) Jedno tylko, co mnie przeraża w tej edycji to obejrzenie horroru - nie wiem czy podołam. Gatunek nie dla mnie, nie lubię się bać... Reszta zapowiada się za to naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 widziałam, ale tylko do jednego coś napisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaden nie jest mi znany, ale najbardziej boję się "Brzdąca". Nie wiem, czy "zniesę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam M jak Morderstwo, ale to było wiele lat temu, to był bodajże drugi albo trzeci film Mistrza jaki widziałam, więc chętnie powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Chwała Ci za ten wydłużony termin! Ostatnio postanowiłam trochę odpocząć do filmów po mojej oscarowej gorączce... ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mały problem. Mianowicie nie mogę nigdzie zdobyć "Czy zabiłbyś dziecko" ani "Lokatora". Przyznaję bez bicia, że do zdobywania korzystam ze źródeł nie do końca legalnych. Niemniej innego wyjścia nie mam (na mojej wsi nie ma czegoś takiego, jak wypożyczalnia dvd). Czy ktoś z Was zna tajne adresy, skąd mogłabym... uzupełnić swoją filmotekę w te filmy? Ze swojej strony służę pomocą przy poszukiwaniu pozostałych filmów.
    Mój adres - paula.qrool@gmail.com
    Będę zobowiązana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Przepraszam, że się nie wyrobiłam, ale jakoś tak... ciężko było mi się zabrać za niektóre tytuły, no przyznaję się bez bicia, mea culpa! Poległam w tym wyzwaniu, ale szczęśliwie sporo uczestników wypełniło zadanie, więc i oceny są jako-tako zróżnicowane. Nie wiem, co jeszcze mogę powiedzieć, nie gniewajcie się na mnie, po prostu dupa ze mnie a mnie uczestnik, i tyle! Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam żadnego z tych filmów przyznam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że bardzo ciekawa lista której wcześniej nie znałem

    OdpowiedzUsuń